Morris „Mo“ Nunn

Ve věku 79 let nás opustil Morris „Mo“ Nunn.

Morris započal svou závodní kariéru v roce 1963 a o dva roky později založil svůj vlastní tým. Soutěžil v seriálech Formule 3, Sportscars, Formule 5000 a dokonce i ve Formuli 2, na konci roku 1969 však svou závodní kariéru ukončil.

V roce 1970 sestrojil svůj první monopost F3, se kterým se při jeho debutu umístil na druhém místě. Poté, co vyhrál následující závody, rozhodl se vyrobit více aut a následně je prodat. Byznys se mu dařil dobře, i přes neúspěšnou výrobu monopostu F2, jenže pak jej oslovil Rikky von Opel, aby pro jeho debut ve Formuli 1 zkonstruoval monopost F1.

Tým startoval pod jménem Ensign v sedmi závodech sezóny 1973. Pokračovali i v následující sezóně, avšak již bez Rikkyho von Opela. Navzdory známým jménům jako Jacky Ickx, Clay Regazzoni a Chris Amon, nedokázali v seriálu F3 dosáhnout úspěchu.

Nejlepším umístěním ve Formuli 1 bylo čtvrté místo Marca Surera v Brazílii roku 1981. Havárie na Long Beach v roce 1980 (po technické závadě) Regazzoniho ochromila.

V roce 1983 Morris Nunn opustil scénu Formule 1 a prodal svůj tým Teddymu Yipovi. Se svým posledním F1 pilotem Roberto Guerrerem se přesunuli do série Champcar.

V následujícím roce pracoval pro různé týmy – Newman/Haas, Patrick Racing a Ganassi.

Jeho pilot Emerson Fittipaldi vyhrál Indy500 a šampionát v 89`. Jako hlavní inženýr pomohl Jimmymu Vasserovi, Alexi Zanardimu a Juan Pablo Montoyovi získat titul v seriálu Champcar. Od roku 1999 – 2005 startoval se svým týmem v Champcar series a také v IRL series. Nakonec pracoval jako technický konzultant pro Ganassi racing.

*27.9.1938 – +18.7.2018